Płatności


Dostępne sposoby płatności:
– Przelew bankowy
– Przelewy24
– Blik

  • – Karty płatnicze

  • Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

Wysyłka


Oferowane metody dostawy:
Przesyłka Kurierska (DPD) na terenie Polski – 22,00zł

Paczkomaty (InPost) na terenie Polski – 16,00zł


Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych po otrzymaniu zapłaty za zamówienie.
Dla wygody klienta najczęściej nadajemy paczki już na następny dzień roboczy po otrzymaniu wpłaty. 

Gwarancje i reklamacje


Zapewniamy 24 miesiące gwarancji na wszystkie nasze produkty.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez formularz kontaktowy. Każdy problem dotyczący produktu staramy się rozwiązać poprzez kontakt na odległość. Jeżeli nie będzie to możliwe, wysyłamy na swój koszt kuriera pod wskazany przez klienta adres w celu odebrania reklamowanego produktu. Od momentu dostarczenia produktu do firmy mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji oraz odpowiedź. W zależności od typu reklamacji istnieje opcja wymiany towaru, naprawy towaru lub zwrot kosztów. 

Zwroty


Każdy klient ma prawo zwrócić towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
Towar musi być nienaruszony bez śladów użytkowania. W celu dokonania zwrotu należy się z nami skontaktować mailowo, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy. Na nasz koszt zostanie wysłany kurier po zwracany towar.